tisdag 20 juli 2010

Skapat igen

Här på bloggen har det stått stilla ett tag. Självklart har jag pysslat en del under hela den här långa tiden och ändå haft en "pysselpaus" de senaste veckorna av någon intressant anledning?
Har även varit upptagen med olika jobb, hjälpa mina vänner...och (så klart) varit upptagen med att bada och njuta av livet ;o)

Häromdagen gjorde jag 3 layouter samma dag - och det är toppen :o) Underbart att skapa efter en paus! Har tagit tag i en del foton som jag tog när Neale Donald Walsch var här i Sverige senast. Vill gärna fokusera mer på att göra klart de layouterna nu, så att jag blir färdig med ett album.
Här kommer det senaste jag skapat:




Foto från föreläsningen som var innan workshopen



Boksignering efter föreläsningen



Från 1:a dagen på workshopen



Layout med kuvert att spara anteckningar i

I den sista layouten tänkte spara mina anteckningar från Neales Workshop... men samma dag som jag gjorde den (igår) kom några av våra bästa vänner med ny kanalisering och det kändes som att den texten skulle passa bättre i den layouten istället...

Skapa layouter, kort och Ditt liv - medvetet!


Ljus & Kärlek Lisa!

1 kommentar:

  1. Tack snälla för din kommentar!! =D
    Så fina alster du gör!

    Ha en fin kväll!
    Kram
    Malin

    SvaraRadera