måndag 23 november 2009

Follow Your Bliss!

Här kommer ett nytt kort som jag började skapade i kväll.
Jag älskar det här kraftfulla budskapet! Det är en av de bästa meningar som sagts...
FOLLOW YOUR BLISS!!!
Och det - helt och fullt :o)
Det är ett bra mål när allt fler mår sämre och vi glömmer bort oss själva i tron att vi först ska se efter alla andra. Men om vi inte värderar vår egen lycka och älskar oss själva - hur ska vi då kunna älska någon annan?

Jag ville få kortet att se slitet och slarvigt ut, allt för att väga upp det medvetna och ljusa budskapet. Därför valde jag att både klippa och klistra de mesta snett, använde mig av edge scraper och chalkade i mörkt.

Materiallista kortet:
Cardstock: Bazzill (mörk grå, lila, svart)
Mönsterpapper: Rain - Basic Grey, Wish upon a star - Karen Foster Design
Stämplar: Cherry Pie Art Stamps (http://cherrypieartstamps.com/)
"Imagine" stämpeln har jag köpt för sig i Halmstad, vet inte varifrån den kommer...
Chalk: Dark Brown
Annat: Bokstavsstämplar från Memory Makers, QK alfabet, perfect pearl, Edge scraper

Här hemma finns även massor av små pärlänglar som söker nya hem nu!

Ljus & Kärlek Lisa!

6 kommentarer:

  1. Underbart söta!! En sån önskar jag mej....

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga små änglar! Håller alla mina tummar att en sån får flyga hem till mig!! Annelie

    SvaraRadera
  3. ooohh... Helt underbara små änglar!!
    Fantastiskt fina!!

    SvaraRadera
  4. Hej! Mycket fint gjort. Snyggt med det lila.
    Belle

    SvaraRadera
  5. Vad fint du skrivit. Och ett jättefint kort!
    Hoppas du får en fin helg.

    SvaraRadera
  6. Godt nytt år!
    Så nydelig engel, og tekst!!
    Lekkert!
    Ha en flott søndag,
    klem fra Maya :)

    SvaraRadera