måndag 4 februari 2013

En Moders Vördnad

Här kommer en layout som jag gjorde på några minuter idag. 
Det är själva texten i sig som är viktig här och inte själva utsmyckningen. 
(Det blir visserligen ganska speciellt när jag lägger ut det i bloggen eftersom jag nu valt att dölja texten...den är till min son).

Men jag ville skriva av mig angående allt möjligt som kan hända i en relation mellan moder och son. 
Allt som jag ser hos min son kommer från mina speglingar från mig själv. Därför ville jag skriva om detta på layouten - om jag någon gång skulle gå in i irritation, sorg eller dömande på något sätt i hans liv (vilket de flesta föräldrar gör) så ville jag skriva att allt det kommer bara från mig själv. Det är i så fall mina egna rädslor och har ingenting med honom att göra. Detta kändes viktigt att berätta oavsett när i livet han kanske kan tänkas läsa det. 

Det här är min livsfilosofi, så han kommer säkert att komma i kontakt med det inom de närmaste åren. 



Ljus, sanning & Kraft

Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar