måndag 22 mars 2010

Jag ♥ Dig

Våren börjar visa sig mer och mer här nu :o) Jag har definitivt inget mot massor av snö utan gillar mer skiftena årstiderna emellan.
Mitt senaste kort fick en del inspiration från senaste Magnolia tidningen. Ett hjärtformat kort i kärlekens tecken.
Jag har valt att ha en av hänglars ena stämpel som kom för några år sedan. Swirlstämplarna är från Magnolia. Textstämpeln är jag inte riktigt säker på - varifrån den kommer, alltså.





Framsidan av hjärtkortet



Insidan av Hjärtkortet
(det är dubbelt men jag valde att bara dekorera den ena sidan inuti)



Baksidan av Hjärtkortet

Ha en fortsatt skön stund i skaparlustens tecken :o)



Ljus & Kärlek Lisa!

1 kommentar:

  1. Ett underbart vackert kort i mjuka fina färger.
    Kul upplägg med hjärtat!

    Ha en fin dag/Gunilla

    SvaraRadera