fredag 16 november 2012

Det Vackraste...

Här är en layout som jag valt att göra för att uttrycka det underbara varandet tillsammans med Theo. 
Det är magiskt att bara få dela det han upplever oavsett vad han väljer.
Mysigt att få vara hos honom och vakna tillsammans med honom.
Och så härligt att få vara med om hans upptäckter i livet :o)

Jag valde texten från ”Det vackraste” eftersom jag ville göra något med inspiration från en melodi. Har däremot valt bort en del av texten eftersom jag inte känner att det passar mig personligt.
Texten handlar vidare om ”kärlekens sårbarhet” och det är inget jag upplever som sant.
Det är för mig kärlekens motpol – rädsla – som gör att vi upplever sårbarhet.
Men, som sagt, så ville jag ändå ha med en del av texten eftersom jag tycker att det är vackert beskrivet även om jag inte alltid synkar med allt.

Det blev en layout om morgonmys  i alla fall! Jag har valt ett kort när Lillkillen sover så gott…det är så fint att bara se honom ligga där och känna kärleken flöda inom mig!



                                     




Ljus, Kär – Lek & Harmoni

Lisa


4 kommentarer:

  1. Hej Lisa =)

    Så underbart söt LO! Du är i en underbar tid i livet nu. Jag kommer i håg när min Liam var liten han är nu 8år och man förstår inte hur fort tiden går. Skulle så gärna villja virida tillbaks klockan och uppleva honnom som bebis igen =(

    Ha det så bra många kramar från Sandra!

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker layout som verkligen kommer att vara en skatt att bevara!

    Ha det bäst

    SvaraRadera
  3. Å så söt och underbart minne!

    SvaraRadera
  4. ÅHH såå vacker LO, texten är ju bara såå underbar :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera