måndag 23 augusti 2010

Följ Ditt Hjärta

Nu har scrapträffarna börjat i Laholm igen. Själv var jag inte på den första men hoppas definitivt att jag ska kunna gå på träffen den här veckan i alla fall. Men har så klart ändå skapat här hemma i form av både LO´s och olika kort. De flesta kameror i vårt hem har ju blivit aningens "snea" då de tex puttats ner i golvet av våra goá katter. Och själv kommer jag inte riktigt överens med den enda kameran som finns kvar. Så jag har valt att bara scanna in korten, de LO´s jag gjort får vänta ett tag innan de kommer in på bloggen. Sedan har jag beställt en ny digitalkamera av universum - här hemma hos oss är det ju "Attraktionslagen" som gäller i allt skapande :o)

Så här kommer en titt på korten så länge:




Ett Lila Grattis kort med en go´gammal hÄngel



Ett 1/2 dubbelvikt kort med grattis tema även det



Det dubbelvikta kortet som öppet



Rosa kort med viktigt tema



Det rosa kortet inuti



Det rosa kortets baksida



Ljus & Kärlek Lisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar