tisdag 31 juli 2012

Nybliven Mamma?


Jag kommer ihåg hur många ”varnade” mig under min graviditet om hur lite jag skulle hinna med när bebisen väl kom ut…
Nu har det istället blivit så att jag skapar mer än någonsin tidigare!
För tillfället så har jag otrolig skaparlust så det blir Layouter här mest hela tiden.

Detta var inget som jag själv anade men nu finns det ju så mycket som jag vill fotografera, skriva och berätta om!
Något som jag gärna delar med mig angående inspiration är just att det kan vara super- enkla LO (om man kanske känner att det inte finns lika mycket tid över till skapandet längre…eller bara vill göra enkla LO) och de blir riktigt fina de också!

Vår son föddes den 19:e april och nu är jag uppe i ca. 35 stycken LO om honom och även om hur min graviditet varit osv.
Detta har jag skapat under de senaste 2 månaderna.
Theo sover så gott om kvällarna och genom natten och eftersom jag är kvällsmänniska så passar det mig perfekt! Då är det skapartid här!!!

Jag tänkte dela med mig av några LO här på sidan då och då.
Den här LO´n skapade jag igår kväll. Den är sprayad i gult, rött, blått och grönt med Distress Ink och glitter. Sedan stämplade jag i rött med bubbelplast. Fotot satte jag dit med häftklamrar.
Och till slut tog jag en ”Pearl Maker” (kristall/klar) och gjorde en del vinklar här och där för att få mer liv i hela LO:n.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar