lördag 11 juli 2009

Medvetna texter sökes

Vi har haft ytterligare några dagar fyllda med små utflykter och massor av pyssel. En mysig tripp till Danmark (Helsingör) där vi köpte ytterligare en av Abraham/Hicks DVD med kanaliserade budskap. Jag gillar enkelheten och humorn stort i de föreläsningarna :o)

Eftersom "Cherry Pie Art Stamps" sida ligger nere för tillfället så handlade jag några talande stämplar i Halmstad igår istället.
Jag blev så oerhört glad när jag hittade Cherry Pie´s stämplar med medvetna texter som "Follow your bliss", "Namaste´" "Magic Happends" och liknande... men det var desto svårare att köpa hem stämplarna nu... vet inte vad som hänt med sidan... men litar på att stämplarna kommer till mig snart ändå :o)

Jag gillar att ha med medvetna/kloka /djupa budskap i en del skapelser. Bjuder på ett par tändsticksaskar som jag gjort med bra budskap för oss alla!

Många Kramar Lisa!


Framsida & Baksida "Följ Ditt Hjärta"


Framsida, "Carpe Punctum".
Carpe Punctum betyder "Fånga Ögonblicket".
Det känns mer sant för mig än "Carpe Diem" (fånga dagen)
eftersom vi endast lever ett enda ögonblick i taget...
Det gäller att UPPLEVA varje bit av livet- här och nu!




Baksida, "Carpe Punctum"

1 kommentar:

  1. Tack för din gulliga kommentar i min blogg! Kanonfina alster du gör! Kul att hitta lite nya bloggar att inspireras av =)

    kram!

    SvaraRadera