tisdag 7 juli 2009

Ny utflykt, nya skapelser

Min kille och jag gjorde ännu en utflykt till Pysseltagen igår. Som tur var fanns det en del grejer med samma pris som det var vid deras 1-års jubileum förra helgen, så det var bra pris på knappar och annat.

Min härliga pojkvän är lite smittad av just papperspyssel han också... jag antar att det är jag som smittat honom ;o) ... så han köpte en del papper och olika bokstäver till några nya affirmationskort som han brukar skapa. Jag kan lägga in några bilder på hans verk här också :o)

När vi kom hem gjorde jag ytterligare några nya tags. Jag hade kunnat sitta vid skrivbordet mycket längre än jag gjorde men eftersom regnet öste ner och åskan låg i luften, så bestämde vi oss för att mysa med en bra film och några tända ljus istället.

Ha en fortsatt underbar kväll!

Många Kramar Lisa!!!



Framsida, rosa tag

Baksida, rosa tag


Framsida, brun tag


Baksida, brun tag

Framsida på ännu en brun tag ;o)

Baksida

Baksida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar