måndag 19 oktober 2009

Pysseldagar

Den senaste tiden har jag haft en hel del pysseldagar!

Och ännu ett besök till "Pysseltagen" i Örkelljunga gjorde att jag fastnade för en ny grej... att stämpla på en plasttag. Jag tycker att resultatet blev lyckat och det var hur enkelt som helst att göra det :o)

Till plasttagen har jag använt mig av en vit stämpeldyna: Staz On - opaque och stämplar från inkido (ängeln), småstämplarna är jag inte helt säker på vad alla kommer ifrån.
Jag har bundit tagen i ett rosa sidenband (passar superbra att hänga tagen i ett fönster) med ett metallsmycke där det står "Wish".

Några julklappsetiketter, tändsticksaskar och julkort har det så klart också blivit :o)

Jag önskar Er en fortsatt härlig kväll i skapandets tecken!

Många Kramar Lisa!







KORT:








TÄNDSTICKSASKAR:
(första bilden är framsidan av en ask
nästa är baksidan av den)


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar