fredag 2 oktober 2009

Som tur var...

... hade jag en bekant som besökte Kista mässan och på grund av det fick jag i alla fall några nya stämplar från hÄnglar. Här har jag valt att göra ett Halloweenkort med årets stämplar.
Superkul eftersom jag maskade alla motiven :o) Jag tycker att resultatet alltid blir bättre än förväntat när jag maskar. Annars är kortet väldigt enkelt uppbyggt.

Ha en trevlig kväll, allesammans!

Många Kramar Lisa!




Halloweenkortet i sin helhet - som Ni ser är det en enkel
design på det



Närmare bild på kortets huvudpersoner:
fladdermuskillen med sin fladdermustjej ;o)



Som Ni ser så har jag maskat 4 stycken olika motiv
för att få ett djup i bilden

1 kommentar:

  1. Så herlig kort du har laget,Lisa!
    Super flott maskert,og så stilig med flaggermusene i vinduet!!
    Ha ei flott helg,
    klem fra Maya :)

    SvaraRadera