fredag 30 oktober 2009

Smått och Blandat

Här kommer smakprov på vad jag har gjort de senaste dagarna. Ännu en burk med Magnoliapapper, några kort och så testade jag att göra en ljushållare igår... inspirerad från Magnolia Ink tidningen :o)
Det har blivit en massa tändsticksaskar också men jag lägger in bilder på det senare eftersom min dator ibland vill leva sitt eget liv när det gäller inlägg och mobilt bredband ;o)
Jag försöker att hinna skapa så mycket som möjligt innan mässan nästa helg, så att jag kan ha olika saker att bjuda på.

Många Kramar Lisa!



Grå burk med goá hÄnglar stämplar på









Grattiskort med hÄnglar stämplar



Lila Julkort med Magnolia stämpel



Söt ljushållare med stämpel från "Whiff of Joy"



Försök till att visa hur den verkar i mörkret...
jag kan alltid försöka... ;o)

1 kommentar:

  1. Oj, så fint den lyser i höstmörkret. Vad har du använt för papper till stämpeln och baksidan av glasburken? Den ser gullig ut. Belle

    SvaraRadera