onsdag 5 augusti 2009

Mitt första "lettersize"kort

Här kommer ett kort som jag precis skapat färdigt. Det kändes nästan mer som att jag "slängde ihop" det, för det gick väldigt snabbt :o)
Och tro det eller ej men det är faktiskt mitt första kort i storleken 15x10!
Även idag har jag haft sällskap av Michael Jackson via hans musik (det hade jag även igår kväll, kan jag berätta).
Jag gillar hans medvetenhet i sina låtar... han hade mycket starka budskap till den här världen :o) Det mesta som har djupare, sanna budskap går hem hos mig- det finns en styrka i det och en påminnelse om att vi är, och kan, så mycket mer än vad de flesta av oss tror!
Vi vågar knappt erkänna att vi är fantastiska, unika och helt storslagna... men det ÄR vi... allihop!

Tillbaka till kortet så kunde jag inte låta bli att göra blommans mitt med Pearlmaker. Jag har inte haft dem så länge, så det blir lätt en prick både här och där...

Hoppas att Ni har haft en underbar dag... det har jag... och ha en fortsatt skön kväll!!!

Många Kramar Lisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar