söndag 9 augusti 2009

Utveckling inom skapandet

Här kommer korten som jag skapade igår :o)
Det första blev inte alls som jag tänkt mig, så det blev jag inte direkt nöjd med (även om det är okay). Men en sådan upplevelse får mig bara att sträva efter att göra snyggare kort!
Det är kul att se hur man utvecklas även inom sitt skapande med papper :o)
Det andra kortet fann jag en del inspiration till i en blogg på internet- det känns lite "bröllopsaktigt".
Det är verkligen super att det är så många som delar med sig av allt de gör- enkelt att hitta inspiration om man tappade den för bara en stund...
Bilderna är lite suddiga eftersom min killes kamera & jag inte alltid är överens. Får se när min nya kamera kommer in i mitt liv :o)
Ha en underbar söndag i sensommarens värme!

Många Kramar Lisa!


1 kommentar:

  1. Så många fina kort du gjort!! :0)
    Nallen du undrade över är en Whipper Snapper- stämpel!! Dom är sååååå söta!
    Kramen Kicki

    SvaraRadera