torsdag 13 maj 2010

Crazy LO

Idag tänkte jag utmana mig själv en del på andra punkter. Att inte planera LO:n för mycket utan bara köra på medan jag skapar... inte göra något "snyggt" utan mer bara "kladda på" under skapandet så att det helt och fullt "blir som det blir".
Och då även använda mig av någon färg som inte blir använd så mycket här hemma hos mig.
Det var kul!
Eftersom både jag och min kille för tillfället läser en del "nya" (för oss) kanaliserade böcker så blev det temat. En LO om 2012 :o)

Först la jag ett lager röd akrylfärg på en bit bubbelplast som jag sedan stämplade bakgrunden med.
Sedan har jag stämplat första delen av texten med bokstäver från Making Memories. Sedan finns det med en genomskinlig text, som knappt syns, med bokstäver från Fiskars. 2012 siffrorna kommer från Basic Grey.
Mycket kommer hända fram till 2012 också, både det här året och nästa så jag ville inte bara ha med att något ska hända efter årtalet då Maya kalendern tar slut.
Alla knappar är symboler för energi former (även spiralen som jag stansat med Quick Kutz).
de små, knas-roliga alien figurerna fick vara symboler för alla civilisationer runt om i kosmos som bara vill hjälpa oss i ren kärlek, om vi vill lyssna...
Hjärtat fick vara med på grund av att allt är kärlek i kosmos :o)

Kul med annorlunda skapande!

Många Kramar Lisa!




Hela LO:n "Vad händer fram till och efter 2012?"



Här är texten som knappt syns. Jag ville visserligen att den skulle vara lite "osynlig" men ordet "och" får man gissa sig till här...



De goá alien gubbarna... lite crazy behöver det vara ;o)



Fick inspiration till att ha med en sån här öppnare från en annan LO, så passade att sno med mig några när jag var hemma hos en kompis förra veckan :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar