måndag 10 maj 2010

LO med "The Work"

Sedan ett tag tillbaka så utmanar jag mig med en del enklare layouter... och det fortsätter och fortsätter :o)
Under den regniga lördagen satte jag ihop den här LO:n med en bild från en föreläsning av Byron Katie. Jag ville att all text på pappret skulle symbolisera alla tankar som man tänker och därför skulle Byrons kloka ord vara mer som små bitar av positivt fokus bland det här som kan "se igenom" tankarna (sanningen i dem).

Byron Katies "The Work" har verkligen gett mig mycket när det handlar om att se livet på nya sätt, ur nya synvinklar. Och hennes metod är så enkel :o)

Det har varit en så mysig helg, jag har kanske inte varit ute så mycket men att mysa inomhus är också... mysigt ;o)

Och jag önskar Er en riktig kreativ kväll i skaparlustens tecken!!! (som vanligt).

Ljus & Kärlek Lisa!





Hela LO:n



Jag ville så klart ha med Byron Katies "The Work" i LO:n.



Jag ville ha med den här även om bilden är dålig - det är så sant som det är sagt!
Starka ord :o)



Det här är nog min favorit... även om jag gillar alla de små citaten i LO:n starkt. Den här är alltid användbar och jag använder den mycket själv :o)
"Vilket föredrar Du - att ha rätt eller vill vara fri?"



Ännu ett klokt citat



När man förstår det här kan man börja skapa sitt liv precis så som man vill... till 100%



Ännu några kloka ord :o)



Den goá ängeln i hörnet!

1 kommentar: