tisdag 11 maj 2010

Olika Mallar?

Ägnat dagen åt att göra några adressetiketter på beställning. Det är min mamma som beställt till sin ena brevvän... schyst att ha någon beställning i alla fall ;o)
Annars har det mest varit jobb och mys idag - underbart!

När jag bestämde mig för att ha en blogg så var jag mest inne på att dela med mig av ideér och inspiration. Men vet egentligen inte ens hur många som kollar in här...? Jag har tex. några mallar som jag köpt och som jag tänkte göra ett exempel på och lägga ut både bild på det jag gjort och bild på mallen. Men hittills så ser det ganska tomt ut angående båda grejerna ;o) Får snart lägga ut bara mallarna...
Är det någon annan som har tips om roliga mallar, som Ni själva lagt ut eller sett inne hos någon?

Många Kramar i kvällen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar