onsdag 10 oktober 2012

Ängla Tag

Igår köpte jag en del korgar på "Ladan" som ligger en bit från där vi bor. Jag tänkte ha några korgar i hallen, uppe på hatthyllan, till enkel förvaring av olika saker, till exempel mössor, scarves, små söta tossor m.m. 

Till korgarna skapade jag sedan några fina ängla tags. 
Bilderna är förtryckta (köpte dessa tags på Panduro). På baksidan skrev jag innehållet med hjälp av bokstavsstämplar från Making Memory.
Sedan dekorerade jag med något litet metallföremål och satte dem på korgarna. Enkelt att se innehållet plus fint med alla dessa underbara änglar som jag älskar!


Ängla Tags:




Baksida Tags:


Färdigt resultat:








2 kommentarer:

  1. Superfina korgar och tags, blir perfekt och snygg förvaring!!

    Många fina LO:s hittade jag också sen jag sist kikade in och kortet med jägaren är så snyggt! Stilrent och blir säkert mycket uppskattat av mottagaren!

    Ha en bra dag!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej =)

    Så fina dina korgar blev men dom fina tagsen. Smart att skriva vems sakerna är på baksidan. Vill även tacka för titten inne på min blogg är alltid roligt med nya besökare!!!

    Ha det så bra kramar från Sandra!

    SvaraRadera