måndag 15 oktober 2012

Vackra Höst!

När jag var yngre tyckte jag mest att hösten var kall och ruggig.
Den sköna sommaren var slut och hösten innebar många förändringar.

Men varför inte se allt det positiva som ändå finns?
Idag kan jag känna att alla årstider har sin egen, unika charm. Och alla årstider är vackra på sitt eget sätt.

Det händer mycket i naturen när hösten faller in. Alla underbara färger, löv som leker i vindens smekning, frosten som lägger sig som ett svagt, vitt täcke över marken. 


Grådunkel himmel, dofter som sjunger runt om i skogen, rosiga kinder, klar och frisk luft...

Lyssna på regnet som smattrar på taket, tända ljus och mysa, vara varandra nära…

Det är mycket fint med hösten!




Den här Layouten har jag gjort för att lyfta fram många av de färger som hösten faktiskt innebär. Som till exempel rött, orange, brunt, grönt och gult.
Ljus, frid, lycka och harmoni
Lisa.









1 kommentar:

  1. Härlig höst.LO...jag är väldigt förtjust i de sprakande höstfärgerna och du har verkligen fångat dem, både i det vackra fotot och i dina val av papper och dekor. Stilrent och ändå en riktig färgkavalkad.

    Hihihihi...skönt att det finns fler svampanhängare ;) Tusen tack för din fina kommentar inne hos mig, uppskattar det varmt och mycket!

    Kram på dig!

    SvaraRadera