söndag 27 januari 2013

Fint av gamla jeans


Jag delar med mig av olika skapelser här på sidan.
Den här har visserligen inte jag gjort men jag ville lägga ut en bild på den ändå. Den kanske kan inspirera någon som gillar att sy?Det är min mamma som har sytt av jeanstyg. Alla fickor är från olika byxor och kläder. För tillfället hänger den här fina skapelsen inne i vårt sovrum. Enkelt att nå någon småpryl när man myser i sängen. Som till exempel Byron Katies bok - som jag kände att jag ville stoppa ner i en ficka direkt – bra och kärleksfulla påminnelser innan läggdags!






Frid & Lycka

Lisa


1 kommentar:

  1. Hej =)

    Jättefin förvaring på ett fiffigt sätt. Jag tycker om att sy och har en hel del Jeans sparade som man skulle kunna sprätta fickorna i från. Men vi får se när jag tar mig tid till att testa =) Vill tacka för inspirationen med stickringarna!! Jag och mina barn har suttit och stickat nu framför tv när vi var sjuka för,ra veckan och detvar så roligt. Sonen är snart färdig med sin egen halsduk. Imponerande då han är bara 8 år.

    Ha det så bra kramar sandra!

    SvaraRadera