tisdag 8 september 2009

Askar i Änglarnas Tecken

Idag har jag gjort iordning ett par tändstickaskar till. De går i samma utseende och skiljer väl mest i färgen.
Jag passade på att testa mina pro-marker pennor. Har alltid använt akvarell tidigare, så det är en rolig utmaning med pennorna. Men jag märker att det behövs lite lagom övning och taktik, så de här enkla stämplarna var perfekta att börja med :o)
Jag gillar vingarna starkt, även texten är fin, älskar allt som har med änglar att göra!

Igår var det min födelsedag och jag fick det jag ville ha- bland annat stämplar från hänglar, Whiff of Joy, Sarah Kay och olika pysselgrejer ;o)

Det börjar bli fullt i min tändstickslåda nu. Jag räknade till 33 stycken klara askar (i olika storlekar). Får väl radda upp dem på någon kommande marknad eller liknande.

Ljus & Kärlek Lisa!




Rosa Tändsticksask, framsida


Rosa Tändsticksask, baksida


Blå Tändsticksask, framsida


Blå Tändsticksask, baksida

2 kommentarer:

  1. Hej! Det blev fint. Kommer detta med nu? Mom

    SvaraRadera
  2. Hej! Du gör så fina kort! Har du använt dina Promarker mer? Rutan

    SvaraRadera