söndag 6 september 2009

Mysklurigt Julkort

Det här julkortet satt jag och klurade med igår. Ännu en ny utmaning med ny vikning- precis vad jag älskar!
Vad vore livet utan utmaningar och känslan av att klara av dem?
*En av mina droger i vardagen* ;o)
Men jag har fortfarande bara min killes kamera att plåta med vilket Ni kommer att märka på bildkvaliten. Men det syns väl lagom mycket hur kortet ser ut i alla fall, hoppas jag :o)

Många Kramar Lisa!



Kortet som stängt



Kortet öppnas upp



Kortet som helt öppet



Detaljbild på lappen i högra hörnet


Detaljbild på lappen i högra hörnet
som öppen- här finns plats att
skriva julhälsningen


Bild på Hänglatjejen inuti kortet.
Jag har valt att sy en vit ram runt henne.



Detaljbild på hjärtanen.
Jag har använt mig av mitten på ett öppet QK- hjärta.



Kortet som stående


Baksidan av kortet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar