måndag 6 augusti 2012

Dropparnas Dans


Här ösregnar det för tillfället.
Vilket toppen – bra pysselväder! Bara sitta och mysa, skapa, flöda och uppleva sommarregnets fall där ute! Höra smattrandet på taket och se dropparnas dans.
Härligt!

Här är ännu en snabbskapad LO med foto på lilla underverket. Som bakgrund är ett fint papper av naturligare känsla. Jag har valt att bara ha ett mönstrat papper. Dels för att få fram det som är på det mönstrade pappret och även för att det inte ska bli för rörigt, det är många, små detaljer på pappret.

I det mönstrade pappret klippte jag ut så att det blev som en ”ram” i bakgrundspappret utifrån fotots storlek.
I övre vänstra hörnet har jag titeln på Layouten och i nedre högra hörnet valde jag att ha några fina, ljusblåa knappar.

Efter det dekorerade jag bara fotot i översta högra hörnet.
Sedan kände jag mig färdig!









Ljus, Kärlek och Kraft
Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar