onsdag 1 augusti 2012

How Beautiful Life is...


Här är ännu en snabb skapad LO. 
Det är en bild från BB när Theo bara är någon timme ung.

Jag har valt att inte gå så mycket på färger utifrån fotografiet. Grönt finns med men inte i den mörka nyans som jag valde att ha på papperna som jag scrappade med.

En mörkare grön cardstock med 2 olika mönstrade papper som går i brunt och grönt är grunden. De mönstrade papperna är chalkade med Cats Eye ”Dark Brown”  i alla hörn. Sedan har jag gjort en enkel fotomatta i mörkbrunt och satt på mörkbruna halvpärlor i 2 hörn av bilden. Efter det har jag smyckat med ett band och satt dit en metall tag där det står
”How beautiful life is when You are in the world”.

Egentligen valde jag de mörkare färgerna för att jag skulle ha med våra plastband från BB på Layouten, så att de skulle synas bra mot underlaget. Men när jag scrappat en stund så kändes det verkligen inte som en Layout som jag ville ha någon plast på, så istället valde jag att smycka med metall.







   Ha en fortsatt fin dag i skaparlustens tecken!  
Kramar Lisa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar