onsdag 8 augusti 2012

Kärt Barn Har Många Namn

Jag gillar vintage, änglar, lantligt och shabby chic!
Här är (ännu en enkel!) layout i vintage stil med bild på Theo som somnat i bilbarnstolen.
Jag valde att ha ett vackert brun- svart mönstrat papper som bakgrund. Över det pappret valde jag att lägga ett rosa mönstrat papper. Pappret går i akvarell, så det skiftar mest i färgen, jag ville inte ha något som var för utmärkande. Rosa passade även bra eftersom Theo har på sig en söt liten kanin mössa i rosa. Jag valde att rispa kanterna med sax och chalkade dem sedan i brunt.

Fotot har en fotomatta i brunt och en i svart. Jag valde att sätta det på 3-D kuddar med en tag i vänstra hörnet som skymmer de säkerhetsuppgifter som man annars skulle sett stå i bilbarnstolen.

Till sist tejpade jag dit Layoutens titel ”Snuttegull”. Titeln har jag stansat ut och limmat på vit cardstock med chalk i hörnen och efter det satte jag även ett brun-rosa hjärta i ena hörnet.

Ha en underbar fortsatt kreativ vecka!

Ljus, Kärlek och Klarhet
Lisa.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar