onsdag 21 november 2012

Skapa!

Jag har ägnat min tid åt att göra en del julkort som personer har beställt. Jättekul!
Tror att jag väntar med att visa korten tills jag fått iväg korten till sina köpare.
Så här kommer istället ett kort som jag gjorde för lääänge sedan.
Men det gav inspiration till en grej som jag tänkte dela med mig av här i bloggen så småningom…en grej där pyssel och berättande är med i en slags ”lek”…funderar bara på om jag ska göra det så snart som möjligt eller vänta tills Ni har hunnit göra färdigt alla julkort och annat julpyssel som kanske står högt upp på listan för tillfället?
Känner Ni att Ni har tid för knasiga lekar i Era bloggar?

Hur som helst, så är det här kortet fortfarande högaktuellt!
Älskar att skapa!







Lycka, Frid & Harmoni

Lisa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar