fredag 2 november 2012

Vinterkul!

Än är vi inte där…men i skapandets och fantasins värld kan vi vara var som helst (och det kan vi egentligen i den här världen också, vi har bara inte fattat det ännu). Ingen vinter här än så länge men vintermys i Layouten kan vara aktuellt ändå. 

Jag har fått en del bilder från min egen barndom av min mamma och det är så roligt att få scrappa dem!

Här är det jag och min storebror som har kul i snön en vinter för länge sedan :o)

(Att bilden är fotograferad helt snett bjuder jag på! ;o) )

Ha en fortsatt kreativ dag!




Kärlek, Frid & Harmoni

Lisa





3 kommentarer:

  1. Hei Lisa,
    Takk for hyggelig besøk i bloggen min :)
    For en fin og koselig LO du har laget!
    Ha en riktig god helg.

    ♥ klem, Inger

    SvaraRadera
  2. En härlig LO med en läcker text gjord av både versaler och gemener. Det ska jag lifta nån gång när jag gör LO.

    SvaraRadera
  3. Hej =)

    Så roligt att få scrappa på lite gammla bilder. Som man har en egen anknytningtill. Vilka fina papper du har använt här, gilla värkligen det med änglarna på ;)

    Ha det så bra kram Sandra!

    SvaraRadera